Booking for 2027 er i gang. Dere burde booke deres bryllupsfotografering minst ett år i forveien.

Se pakker & priser →

les mer

En fredag i slutten av september 2024 satte jeg meg i bilen for å krysse grensen over til Sverige. Her skulle jeg være så heldig å få fotografere bryllupet til Tuva og Edvard på Bjertorp Slott. Denne helgen skulle vise seg å bli noe av det aller fineste jeg har opplevd som bryllupsfotograf.

Bryllup på Bjertorp Slott
i Sverige

bryllup

i fokus

nye innlegg

les mer

Noen bryllupsdager byr på små endringer underveis – men ender opp med å bli minst like fine, om ikke enda bedre.

Karoline og Sondre giftet seg på Aspargesgården i begynnelsen av juli, med en dag som startet rolig i Hotel Wassilioff før turen gikk videre til gården hvor både vielse og selskap skulle holdes. Opprinnelig var planen en utendørs vielse i hagen, men med truende regn i luften ble seremonien flyttet inn i låven. Det viste seg å bli en utrolig stemningsfull løsning. Innerst i lokalet fikk vielsen en lun og intim ramme.

Etter vielsen fikk vi opphold til å gjennomføre kakekutting ute på gårdsplassen. Deretter tok jeg med meg brudeparet og forloverne ut til en traktorvei i nærheten for portrettfotografering. Rolige omgivelser, litt avstand fra gjestene og god stemning gir alltid de beste forutsetningene for naturlige bilder.

Etter en kveld med god mat og fine taler, avsluttet jeg arbeidsdagen med å ta meg med brudeparet ut i hagen for noen ekstra portretter i kveldslyset. Selv om solen ikke tittet frem, var lyset mykt og jevnt – akkurat den typen lys som gir en rolig og tidløs følelse i bildene.

Skal dere gifte dere og liker bildene mine? Les om mine pakker og priser her – og bare ta kontakt dersom dere vil høre mer!

Gråværsbryllup på Aspargesgården

Bryllup

les mer

Noen bryllupsdager får en helt egen helhet – nesten som om alt er planlagt ned til minste detalj. Men noen ganger er det faktisk bare flaks. Da Fredrikke og Idar giftet seg i Horten i slutten av juni, var det nettopp slik. Når man ser gjennom bildene fra dagen, virker det som om alt – […]

Bryllup på Sjømilitære i Horten

Bryllup

les mer

Det finnes bryllupsdager som bare flyter helt perfekt – og dette var en av dem.

Hanne og Fredrik giftet seg på vakre Engø Gård en varm junidag, med sol fra morgen til kveld. De hadde lagt opp dagen slik at det var god tid til å nyte hvert eneste øyeblikk, og det merkes alltid på stemningen.

Dagen startet med at vi møttes til en first look og portrettfotografering. Dette er alltid et av mine favorittøyeblikk – den første gangen dere ser hverandre, uten stress og med tid til å bare være til stede.

Videre var det klart for en nydelig utevielse i sommervarmen. Å ha vielsen utendørs på Engø Gård gir en helt egen ramme – grønt, åpent og med en avslappet, elegant atmosfære.

Etter vielsen fortsatte feiringen med kakekutting og mingling i hagen. Gjestene koste seg i solen, og det var en lett og god stemning gjennom hele ettermiddagen.

Utover kvelden samlet alle seg til middag, med god mat og mange fine taler. Dette er ofte den delen av dagen hvor man virkelig kjenner på hvor mye kjærlighet som er samlet i ett rom.

Når solen begynte å nærme seg horisonten, tok vi turen ned mot bryggen. Her fikk vi de mest magiske solnedgangsbildene – mykt lys, rolig sjø og en stemning som nesten ikke kan beskrives.

Vi rundet av min arbeidsdag med en liten generalprøve på brudevalsen nede ved bryggen før jeg takket for meg og brudeparet gikk inn for å starte festen.

Skal dere gifte dere og liker bildene mine? Les om mine pakker og priser her – og bare ta kontakt dersom dere vil høre mer!

Sommerbryllup på Engø Gård

Bryllup

les mer

Jeg møtte Karoline og Sondre en nydelig kveld på en av mine favorittlocations her i Sandefjord, kun noen minutters gange fra der jeg bor. Dette er et sted jeg ofte bruker til fotograferinger i Vestfold, nettopp fordi lyset her på kvelden er helt magisk. Karoline og Sondre hadde valgt antrekk i matchende toner av dus […]

Forlovelsesfotografering i Sandefjord

Forlovelse

les mer

Den 7. juni 2025 var jeg så heldig å få fotografere bryllupet til Andrea og Cecilie i Stavern. Hele dagen var fylt med kjærlighet, latter og nydelige detaljer – en drøm av et sommerbryllup.

Vi startet dagen med first look under det gamle piletreet som står rett ved Fredriksvern kirke. Spenningen var til å ta og føle på da Andrea stod gjemt bak trestammen og ventet på Cecilie, og øyeblikket de fikk se hverandre i brudekjolene sine for aller første gang var både rørende og magisk.

Andrea sin kjole var fra White by Green og Cecilie sin var fra Brudepikene.

Et par timer senere var det klart for vielse i Fredriksvern kirke. Andrea og Cecilie gjorde inngangen på en helt spesiell måte: de kom gående inn hver sin sidedør sammen med pappaene sine, og møttes midt i kirken. Derfra gikk de sammen opp midtgangen – et nydelig øyeblikk.

Etter vielsen gikk turen til Brekke Gård. Lokalet var pyntet med dekor fra Table Tales, og bordene bugnet av sommerblomster og detaljer i myke pastellfarger.

Planlegger du bryllup i Stavern eller på Brekke Gård? Jeg elsker å fange ekte øyeblikk og fortelle historien om dagen deres gjennom bilder.

📩 Ta kontakt med meg her for en uforpliktende prat

Bryllup med to bruder i Stavern

Bryllup

Jeg er perfeksjonist og elsker å planlegge og jeg må si at det var en drøm å jobbe med fotografen. Fra gode tips og forberedelser før dagen til selve fotograferingen som gikk sømløst. Bildene stod til over all forventning. Veldig godt å føle at fotografen virkelig har alt under kontroll, jeg trengte ikke tenke på noe og resultatene var ubeskrivelig bra.

tidligere brudepar sier:

Jeg heter Kine og er en bryllupsfotograf som holder til i Sandefjord i Vestfold.
Mitt ideelle brudepar ønsker naturlige og avslappede bryllupsbilder med fokus
på ekte smil og god stemning.

Velkommen!

Meny

meny

Secret Link